Ja, ik ga akkoord Nee, ik ga niet akkoord X

Actuele spoorinformatie

Zeker bij ernstige verstoringen, maar ook als er geen problemen zijn, hebben reizigers behoefte aan goede reisinformatie: snel, actueel en eenduidig. Tot november 2012 heeft ProRail de vervoerders en de reizigers van informatie voorzien. Daarna heeft NS deze taak op zich genomen.
Lees verder

Uw resultaten na verfijning

Er zijn 2 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Reisinformatie in één hand bij NS

Begin 2011 heeft minister Schultz van Haegen in een brief aan de Tweede Kamer aangegeven dat het voor reizigers beter is dat één partij verantwoordelijk is voor alle reisinformatie: NS. NS bedient immers al 90% van de reizigers.

Spoorinformatie

Om reizigers vooraf goed te informeren over spoorwerkzaamheden, werkten we ook in 2012 met de mediacampagne 'Werk aan het Spoor'. Deze is vergelijkbaar met de campagne van Rijkswaterstaat 'Van A naar Beter'.